Van papieren boekje naar modern Kleuterpaspoort

Basisschool Johannes Post in Hazerswoude-Dorp had al jaren een eenvoudig papieren boekje waarmee kleuters kennis konden maken met hun school. Het papieren boekje was functioneel, maar ze wilden een modern en professioneel alternatief dat echt aan zou sluiten bij de belevingswereld van kleuters én tegelijkertijd praktische handvatten zou bieden. Het Kleuterpaspoort bood uitkomst. Belangrijk was […]
Kleuterpaspoort voor thuis én op school

Basisschool De Vierambacht in Rotterdam had een bijzondere wens: een Kleuterpaspoort dat niet alleen als voorbereiding op de eerste schooldag gebruikt zou worden, maar ook daarna in de klas. Ze wilden één doorlopende lijn creëren van thuis naar school. Aangezien het Kleuterpaspoort op maat gemaakt kan worden, zag ons team dit als een leuke uitdaging. […]
Ruimtevaart start hier

One Space Hub heeft een ambitieuze visie: ondernemers begeleiden tijdens hun reis in de Nederlandse ruimtevaartsector, van educatie tot opschaling. Ze willen zowel individuen met interesse in ruimtevaartondernemerschap als ruimtevaartgerelateerde instellingen ondersteunen. Om deze visie werkelijkheid te maken, hadden ze een platform nodig dat net zo gedreven en toekomstgericht is als zijzelf. One Space Hub […]
Festivalformule: meer feest, minder stress

De afgelopen jaren is het Zomerspektakel aan het Meer uitgegroeid tot een waar begrip in Alphen aan den Rijn en omstreken. Bij zo’n groot festival komt ook veel aandacht voor marketing en communicatie kijken. Het Zomerspektakel aan het Meer trekt jaarlijks 70.000 bezoekers in één weekend. Traditiegetrouw is de vrijdagavond betaald en zijn de zaterdag […]
Online verhaal vertellen

PLNT in Leiden inspireert en ondersteunt gepassioneerd talent bij het ontwikkelen van ideeën en het streven naar ondernemerssucces. Hun bestaande website voldeed niet meer aan hun behoeften; er was behoefte aan een duidelijkere structuur en een betere manier om hun verhaal te vertellen. Als businesspartner van PLNT en met een eigen kantoor binnen hun netwerk, […]
Samen vieren we het 75-jarig bestaan

In 2024 viert de Vereniging Sport en Gemeenten (VSG) hun 75-jarig bestaan, en wij hadden de eer om hen te helpen dit bijzondere jubileum in de schijnwerpers te zetten. Samen met VSG hebben we een reeks creatieve marketingmaterialen ontwikkeld die de rijke geschiedenis en de mijlpalen van de organisatie belichten. Een 75-jarig jubileum moet gevierd […]
Juridisch, maar dan gezellig

Wille Donker advocaten had een duidelijke visie: een website die niet alleen de professionele kwaliteiten van het advocatenkantoor zou weerspiegelen, maar ook de persoonlijke sfeer van het kantoor liet zien. Ze wilden dat bezoekers meteen een gevoel kregen van met wie ze te maken hadden. De oude website voldeed niet meer aan deze eisen, en […]
Glijden zonder haperingen

Hoe transformeer je een verouderde website naar een dynamisch, gebruiksvriendelijk platform dat past bij een snelgroeiende sport? Dat was de uitdaging waar de Nederlandse Curling Bond voor stond. Met de groeiende populariteit van curling in Nederland, wordt het steeds belangrijker om snel en efficiënt prestaties en nieuws te kunnen delen. Daarnaast had de Nederlandse Curling […]
Navigeren als een pro

Woonforte, een woningcorporatie in Alphen aan den Rijn, streeft ernaar haar huurders en bezoekers de best mogelijke online ervaring te bieden. Een gebruiksvriendelijke en efficiënte website is daarbij van cruciaal belang. Het vinden van informatie op de Woonforte-website bleek voor veel bezoekers een uitdaging, wat leidde tot een minder positieve gebruikerservaring. De uitdaging was duidelijk: […]
Ben jij GAMMA-materiaal?

Voor diverse filialen van GAMMA in Amsterdam zocht Goedhart nieuwe collega’s. Via een wervingscampagne was het belangrijk dat 2 functies onder de aandacht werden gebracht: vulploeg- en verkoopmedewerkers. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep? De strategie uitdenken voor de wervingscampagne van GAMMA vormde het beginpunt. Wie is de doelgroep? Waar moet de doelgroep naartoe […]