Van klik naar klant
Google Ads was niet nieuw voor MH Hydraulics. Maar met de huidige inrichting leverde de investering te weinig verkeer, leads en klanten op. Tijd voor verandering dus. We begonnen met een complete revisie van Google Ads: het oude, slecht presterende account ging in de prullenbak. Daarvoor in de plaats kwam een geheel nieuwe account. De […]
Meer sporters in Meierijstad
Meierijstad Beweegt stond voor de uitdaging dat hun huidige website niet effectief genoeg was. Bezoekers hadden moeite om de juiste informatie te vinden, wat leidde tot minder gebruik van de sportfaciliteiten. Samen met het team van Meierijstad Beweegt hebben we met veel enthousiasme deze uitdaging aangepakt. We begonnen met een grondige analyse van het websitebezoekersgedrag […]
Liefde op het eerste zoekwoord
In 2023 werd Mate & Date geboren uit de passie van twee dames die vastberaden waren om hun visie op offline daten werkelijkheid te maken. Ze namen een moedige stap door hun banen op te zeggen en zich volledig te wijden aan hun onderneming. Hun grootste uitdaging? Voldoende nieuwe singles aantrekken om te koppelen aan […]
ROI van 1700% op online ticketverkoop
Hoe zorgen we ervoor dat meer mensen online tickets gaan kopen? Dat was de uitdaging waar WoerdenSport voor stond. Door de ticketverkoop via hun website een boost te geven, wilden ze meer omzet genereren. Google Ads moest hier een belangrijke rol in gaan spelen. Om de gewenste resultaten te behalen met Google Ads, is een […]