Google Ads was niet nieuw voor MH Hydraulics. Maar met de huidige inrichting leverde de investering te weinig verkeer, leads en klanten op. Tijd voor verandering dus.
We begonnen met een complete revisie van Google Ads: het oude, slecht presterende account ging in de prullenbak. Daarvoor in de plaats kwam een geheel nieuwe account. De nieuwe campagnes en advertenties richtten we volledig in op basis van een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Hierbij legden we de focus op de corebusiness van MH Hydraulics: hydraulische onderdelen.
Om de best mogelijke resultaten te behalen, bleef het niet bij de inrichting. De campagnes en advertenties hielden we nauwlettend in de gaten. Door voortdurend aan de juiste knoppen te draaien en verder te optimaliseren, slaagden we erin om het aantal websitebezoekers te verdubbelen. En niet geheel onbelangrijk: tegenwoordig krijgt MH Hydraulics één op de drie salesaanvragen binnen via Google Ads
“SERA is voor ons aan de slag gegaan met het onder de loep nemen van onze online marketing en het verbeteren van de effecten. Dat was succesvol: inmiddels zijn één op de drie van onze salesaanvragen nieuwe leads via Google Ads.” – Remy Sluimers (Sales Manager, MH Hydraulics)