Plassen met een verassing

Samen met Funtab creëerden we een reeks creatieve en verrassende campagnes die de kracht van deze unieke, 3D-geprinte tabletten als innovatief reclamemiddel laten zien.
Marketing
Marketing
IN OPDRACHT VAN:
Funtab
ONZE TAAK:
Creatieve concepten ontwikkelen
DOEL:
Materiaal voor sales
Marketing
IN OPDRACHT VAN:
Funtab
ONZE TAAK:
Creatieve concepten ontwikkelen
DOEL:
Materiaal voor sales

Funtabs zijn kleurrijke, 3D-geprinte tabletten die in het urinoir voor mannen worden geplaatst. Tijdens het plassen lossen de tabletten op of onthullen ze een boodschap. Dit biedt een unieke manier van adverteren op plekken waar normaal geen reclame te vinden is. De doelgroep? Mannen, en dan vooral jonge mannen. 

Funtab wilde hun product zowel onder consumenten bekend maken voor meer naamsbekendheid als onder grote, serieuze bedrijven die geïnteresseerd zijn in Funtabs als marketinginstrument. Het was onze missie om een aantal toffe, creatieve concepten te bedenken die zouden helpen bij de verkoop van het product.

Samen met Funtabs hebben we vier campagne showcases gecreëerd waarbij we de Funtabs koppelden aan bekende merken zoals Holland Casino, Defensie, EasyToys en BOB. Naast de showcases hebben we promotiemateriaal ontwikkeld voor beurzen om de bekendheid van Funtabs onder consumenten te vergroten. Het was een feest om te zien hoe Funtabs op een verrassende en effectieve manier als reclamemiddel konden worden ingezet.

Holland Casino: Spanning en sensatie

Voor Holland Casino hebben we een speelse en spannende campagne ontwikkeld waarbij de Funtabs tijdens het oplossen gokgerelateerde boodschappen onthulden. Dit zorgde voor een verrassende en interactieve ervaring die perfect aansloot bij de sfeer van het casino.

Defensie: Inspireren en motiveren

In samenwerking met Defensie hebben we een krachtige boodschap gecreëerd die jonge mannen aansprak. De Funtabs onthulden inspirerende teksten en beelden die de aandacht trokken en aanzetten tot nadenken over een carrière bij Defensie.

EasyToys: Humor en ondeugd

Met EasyToys hebben we een gedurfde en humoristische campagne opgezet. De Funtabs onthulden ondeugende boodschappen die perfect pasten bij de speelse en provocerende aard van het merk.

BOB: Bewustwording en veiligheid

Voor BOB, de bekende campagne tegen rijden onder invloed, hebben we een serieuze en bewustmakende boodschap ontwikkeld. De Funtabs onthulden waarschuwingen en herinneringen om niet te drinken en te rijden, wat een belangrijke bijdrage leverde aan de verkeersveiligheid.

Neem vrijblijvend contact op met één van onze specialisten!

HOE KUNNEN WE JE HELPEN?

Software. Marketing. Consultancy. Waar je ook hulp bij nodig hebt, wij staan voor je klaar. We denken graag met je mee over een oplossing die bij jou past. Daag jij ons uit?

AL GEZIEN?

Funtab

Plassen met een verassing

Sportbedrijf Oosterhout

Meer beleving met Wik de Wasbeer

Sportbedrijf Deventer

Van fullservice naar selfservice
Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over software, marketing of design? Of wil je ons gewoon graag spreken? Neem gerust contact met ons op. Je zit nergens aan vast.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

“Bij SERA zijn we altijd hongerig om in een nieuwe uitdaging te bijten. Neem contact met ons op en daag ons uit. “

Jurre van Eyndhoven

Algemeen directeur