Festivalformule: meer feest, minder stress

De afgelopen jaren is het Zomerspektakel aan het Meer uitgegroeid tot een waar begrip in Alphen aan den Rijn en omstreken. Bij zo’n groot festival komt ook veel aandacht voor marketing en communicatie kijken. Het Zomerspektakel aan het Meer trekt jaarlijks 70.000 bezoekers in één weekend. Traditiegetrouw is de vrijdagavond betaald en zijn de zaterdag […]

Samen vieren we het 75-jarig bestaan

In 2024 viert de Vereniging Sport en Gemeenten (VSG) hun 75-jarig bestaan, en wij hadden de eer om hen te helpen dit bijzondere jubileum in de schijnwerpers te zetten. Samen met VSG hebben we een reeks creatieve marketingmaterialen ontwikkeld die de rijke geschiedenis en de mijlpalen van de organisatie belichten. Een 75-jarig jubileum moet gevierd […]

Ben jij GAMMA-materiaal?

Voor diverse filialen van GAMMA in Amsterdam zocht Goedhart nieuwe collega’s. Via een wervingscampagne was het belangrijk dat 2 functies onder de aandacht werden gebracht: vulploeg- en verkoopmedewerkers. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep? De strategie uitdenken voor de wervingscampagne van GAMMA vormde het beginpunt. Wie is de doelgroep? Waar moet de doelgroep naartoe […]

Mario en Luigi verhuizen

Het Nationaal Videogame Museum maakte zich klaar voor een grote verhuizing van het bruisende stadshart van Zoetermeer naar een nieuwe locatie net buiten de stad. Om deze overgang effectief te communiceren, hebben we een gedetailleerde strategie ontwikkeld. Het doel was zowel de verhuizing als de heropening te promoten, en tegelijkertijd de betrokkenheid van zowel bestaande […]

Kleurrijk design met impact

Van entreetickets tot social media campagnes, elke communicatie-uiting is een kans om mensen te overtuigen naar het Zomerspektakel aan het Meer te komen. Een aansprekende huisstijl die consequent wordt doorgevoerd is daarbij onmisbaar. Het moment dat we als mediapartner de volledige marketing voor het Zomerspektakel aan het Meer uit handen namen, vormde het startsein om […]

UITagenda in een nieuw jasje

De UITagenda van Gemeente Zoetermeer is een culturele agenda die verschillende evenementen in de stad onder de aandacht brengt. De agenda was echter verouderd, wat leidde tot een matige bekendheid en beperkt gebruik onder de inwoners van Zoetermeer. Het doel was om de UITagenda nieuw leven in te blazen aan de hand van een uitgebreide […]

Dé culturele route van Zoetermeer

route079 zoetermeer

Gemeente Zoetermeer wilde de lokale culturele instellingen in de schijnwerpers zetten door een gratis evenement te organiseren voor de inwoners van Zoetermeer en omstreken. Het evenement bood een week lang gratis culturele programmaonderdelen aan waarbij bezoekers hun eigen culturele route konden uitstippelen. Wij namen de volledige marketingcampagne voor onze rekening. Tijdens een brainstormsessie bedachten we […]

Van Jury naar Jeugdzorg

jeugdzorg gemeente alphen

Gemeente Alphen aan den Rijn stond voor de uitdaging om een pakkende naam te vinden voor hun nieuwe jeugdzorgorganisatie. Na het ontwikkelen van een aantal logo’s met verschillende namen, zochten ze deskundig advies om te bepalen welke naam het meest geschikt en effectief zou zijn om te gebruiken.  Het doel van Gemeente Alphen aan den […]

Plassen met een verassing

Funtabs zijn kleurrijke, 3D-geprinte tabletten die in het urinoir voor mannen worden geplaatst. Tijdens het plassen lossen de tabletten op of onthullen ze een boodschap. Dit biedt een unieke manier van adverteren op plekken waar normaal geen reclame te vinden is. De doelgroep? Mannen, en dan vooral jonge mannen.  Funtab wilde hun product zowel onder […]

Toffe peren en oogappeltjes gezocht

Froot was dringend op zoek naar lokale fruitbezorgers in 3 totaal verschillende leeftijdsgroepen met elk hun eigen interesses. Dat vroeg om actie en snel schakelen: binnen 48 uur zetten we samen een pakkende totaalcampagne op. De campagne voor Froot moest in het oog springen. Maar hoe? Het duurde niet lang voordat het concept op tafel […]

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over software, marketing of design? Of wil je ons gewoon graag spreken? Neem gerust contact met ons op. Je zit nergens aan vast.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

“Bij SERA zijn we altijd hongerig om in een nieuwe uitdaging te bijten. Neem contact met ons op en daag ons uit. “

Jurre van Eyndhoven

Algemeen directeur