Festivalformule: meer feest, minder stress

De afgelopen jaren is het Zomerspektakel aan het Meer uitgegroeid tot een waar begrip in Alphen aan den Rijn en omstreken. Bij zo’n groot festival komt ook veel aandacht voor marketing en communicatie kijken. Het Zomerspektakel aan het Meer trekt jaarlijks 70.000 bezoekers in één weekend. Traditiegetrouw is de vrijdagavond betaald en zijn de zaterdag […]

Ben jij GAMMA-materiaal?

Voor diverse filialen van GAMMA in Amsterdam zocht Goedhart nieuwe collega’s. Via een wervingscampagne was het belangrijk dat 2 functies onder de aandacht werden gebracht: vulploeg- en verkoopmedewerkers. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep? De strategie uitdenken voor de wervingscampagne van GAMMA vormde het beginpunt. Wie is de doelgroep? Waar moet de doelgroep naartoe […]

Mario en Luigi verhuizen

Het Nationaal Videogame Museum maakte zich klaar voor een grote verhuizing van het bruisende stadshart van Zoetermeer naar een nieuwe locatie net buiten de stad. Om deze overgang effectief te communiceren, hebben we een gedetailleerde strategie ontwikkeld. Het doel was zowel de verhuizing als de heropening te promoten, en tegelijkertijd de betrokkenheid van zowel bestaande […]

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over software, marketing of design? Of wil je ons gewoon graag spreken? Neem gerust contact met ons op. Je zit nergens aan vast.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

“Bij SERA zijn we altijd hongerig om in een nieuwe uitdaging te bijten. Neem contact met ons op en daag ons uit. “

Jurre van Eyndhoven

Algemeen directeur