Investeren in selfservice

Met oog voor hun bezoekers kijkt Sportservice Veenendaal elke dag weer waar het beter kan. Investeren in dienstverlening met selfservice vormde hierbij een belangrijk uitgangspunt. Sportservice Veenendaal beheert zwembad De Vallei en onderhoudt alle gymzalen en sportvelden in Veenendaal. Als organisatie waren ze klaar voor een volgende stap: bezoekers meer zelf laten regelen en meer […]

Stroomlijnen van de sportbeleving

Om inwoners aan het sporten en bewegen te krijgen, biedt Sportbedrijf Drachten tal van sport- en beweegactiviteiten aan op diverse accommodaties, inclusief horeca. Belangrijk hierbij is dat bezoekers alle informatie op één plek kunnen vinden en online tickets kunnen kopen. Daarom zocht Sportbedrijf Drachten een gebruiksvriendelijk systeem met selfservice. Met het oog op de toekomst […]

Van fullservice naar selfservice

Sportbedrijf Deventer investeert graag in innovatie. Zo wilden ze één overzichtelijk systeem om de bedrijfsprocessen van hun diverse locaties efficiënter te laten verlopen. Dat vroeg om een overgang van fullservice naar selfservice.  Bezoekers uit heel Nederland weten Sportbedrijf Deventer te vinden voor Sport- en Belevingscentrum De Scheg, het Borgelerbad en de te huren sporthallen in […]

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over software, marketing of design? Of wil je ons gewoon graag spreken? Neem gerust contact met ons op. Je zit nergens aan vast.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

“Bij SERA zijn we altijd hongerig om in een nieuwe uitdaging te bijten. Neem contact met ons op en daag ons uit. “

Jurre van Eyndhoven

Algemeen directeur